Korkmayın açık denizlerde sizi batıracak dalga yoktur. Sığ sulardır hep bir tekneyi alaşağı eden. Kaybolmaktır en kötüsü denizlerde, fenerlere güvenin. Buyrun deyin lafınızı, lafla yürüsün peynir gemileri bu kez.





günaydınım

>> 8 Ekim 2008 Çarşamba

Sen benim küçük mucizemsin
Bir ılık dokunuş rüzgar tenli
Geçip giden.

Ziynetim di adın adıma eklenmiş
Nereye kadardı ki dün.
Uyuyabilinmiş mi ki gecesinde
İyi uyu canım içi denmeden.

“Taş duvarlarda gün ışığını yakalama uğraşında
Uykulardan bir haber yatışlar.
Günü karşılamaya bi haber
Günaydın canımla başlamayan cümleler.”

Haydi red et
Zamanın seninle geçenini
Vaz geç ve git ötelere
Haykır…

Bir kulaktadır
Duvarlarında yankılanmaz sesin


Şaşarsın.

2 yorum:

Unknown 8 Ekim 2008 02:01  

Bu karanlık geceye ne güzel bir aydınlık!...Satırlarından sevgi akıyor...ben doldurdum tasımı...eline sağlık

Kaptanzade 8 Ekim 2008 02:19  

Sağolasın sen, hoş sen gitmelerden bahsederken bu gece biri bana gidiyorum dedi. Diyebildiğim ben buradayım gitmelerden usandım oldu yanıtım. Sen de ardından bir gidiyorum türküsü sesledin. Yahu durun bir be.

diplerde

*Hayatın seni savurduğu yer, senin savrulmak istediğin yer olmayabilir. Dur ve bak; "buraya nasıl geldim"

*dünya batıyor iyi tutun, güneşle tek başına bırakacak seni.(haiku)


İzleyiciler

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP