Korkmayın açık denizlerde sizi batıracak dalga yoktur. Sığ sulardır hep bir tekneyi alaşağı eden. Kaybolmaktır en kötüsü denizlerde, fenerlere güvenin. Buyrun deyin lafınızı, lafla yürüsün peynir gemileri bu kez.





56. sayfa ve ötesi.

>> 30 Kasım 2008 Pazar

Bu mim davasını anlamadım blogda. Hoş anlamam da gerekmiyor her hal boş ver. Ama Sevgili "Nily" de bir durumla karşılaştım: Yakınınızdaki bir kitabın 56. sayfasının 5. cümlesini yazın. Hey enteresan geldi bu bana. Ben Tom Robbins'in "Dur bir Mola Ver' ini okumaya çalışıyorum üç gündür. Ciddi bir caba içindeyim bu kitapla. Bazen çok severek bazense ya üf ben bu kitabı sevmedim diyerek okuyorum.339 sayfa ve ben üç günde 122. sayfaya ulaştım. İki saat gidiş iki saat geliş şirket git gel yolculuklarımda 4 saatim bu kitabın. Sonuç bu.

Derken Nily le beraber Aydan Atlayan Fulya kedisi de bu kervana katılmış ana bir de bizim Haşmet ay pardon Haşim de bu kervanda. Eh kambersiz düğün olmaz değil mi buyurun ben de katıldım okur yazar kervanına (Görende adam bir okur bir okur sorma gitsin der ha. Yahu arada verdiğin 20 yıllık arayı nasıl doldurursun sen ona yan salakoş. Ya bir dur ya. Tamam) Yakınımda hep kitaplar oldu benim. Kapağını açmayı hep ertelediğim. Hoş şimdilerde ne bulsam okur tadındayım o ayrı. Ama dostlar size bir 45 lik patlatayım ortaya yakınınızda olanları okuyun. Kitap, film, müzik ve insan hiç fark etmez sadece okuyun. Hey Faruğun şu dediği vardı ya hani Beykoz daki gecede ya ne güzeldi. Hey, Fatih Akın Arka pencere de şunu ne güzel demiş, Tom Robbins 56. sayfasında kelebeklerin ağaçlara meftunluğunu anlattığı satırlar….

Anılar, işte böyle oluşuyor. Önemlisi anlamalar, kabullenmeler ve önemlisi sevmeler.
Sağlıcakla kalın satırlarınızı unutmadan.

6 yorum:

Seyyah 30 Kasım 2008 23:33  

bu kadar git gelle bu kitap biraz zor biter sanki:)) şaka bir yana en güzel cümle senin kitaptan çıktı, okumaya devam...

beenmaya 30 Kasım 2008 23:34  

demek anlamadın ha dur ben sana bende olan bir mimi yollayayım da yaşayarak anla sen ne menem şeymiş :)) bu kitap ve 56. sayfa işini bende sevdim ve yapıcam hadi hayırlısı :))

Kaptanzade 1 Aralık 2008 10:47  

aman yollama anlayamam

Kaptanzade 1 Aralık 2008 15:56  

Sayfa 210 oldu ha gayret bana. İşin komiği bir de benden, kitapta altını çizdiğim bir iki yer vardı biri de 56. sayfaya tekabül ediyor. Şanslıymışım...

metanoia forever 2 Aralık 2008 20:36  

ben de almıştım o kitabı...tom robbinsi çok severim. bu kitabıda çok ümitlenerek aldım ama 20 sayfa falan dayanabildim ve ne yazıkki devam edemedim. sence direnmelimiydim acaba?

Kaptanzade 6 Aralık 2008 13:28  

Ben hala bu kitapla savaş halindeyim. Sanırım bitiremiyeceğim de. Bu denli kurgusu karışık bir kitabı sanırım şuan ki bünyem hazmedemiyor. Ama sizi bilemiyeceğim, bir gayret deyip Robbins'e bir şans daha sağlayabilirsiniz. Sağolun konukluğunuza, yazılarınız pişer umarız...

diplerde

*Hayatın seni savurduğu yer, senin savrulmak istediğin yer olmayabilir. Dur ve bak; "buraya nasıl geldim"

*dünya batıyor iyi tutun, güneşle tek başına bırakacak seni.(haiku)


İzleyiciler

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP