Korkmayın açık denizlerde sizi batıracak dalga yoktur. Sığ sulardır hep bir tekneyi alaşağı eden. Kaybolmaktır en kötüsü denizlerde, fenerlere güvenin. Buyrun deyin lafınızı, lafla yürüsün peynir gemileri bu kez.





DÜŞ

>> 18 Kasım 2008 Salı

Uyuduğum, bir düştü. İçine giriverdiğim, ansızın. Sığamadığım. Yüreğimi sığdıramadığım. Zaman şimdiki kadar yakın, hiç gelmemiş kadar uzak. Habersizdi sevmeler o günlerde. Belirsizdi. Gerçek yoksunuydu bilmeler. Ve kendimden bile esirgediğim cümlelerim vardı, anlamları saklı, özneleri gizli...

Uyandığım; göz kör, dil lal, dört duvar sağır. Üstü açık kalmış bir yürek. Uyku sersemi bir zaman ve alıp başını gitmeler...Şimdiler kayıp, geçmiş hiç yok. Söylenmemiş bir yalanın gerçekliği kaldı yüreğimde. Ve bir düşün hiç silinmeyecek izi. Ve ağır, ve soğuk, ve karanlık...

Düş’tün.
Düş’ümdün.
Gerçeğinden uzak
Uzak olduğun kadar benim...
Düştün, kayıp gittin ellerimden
Gerçek oldun
Kırılıverdin...
Şimdilerde
Olmayan gözlerinden bakıyorum da kendime
Düşüyorum uçsuz bucaksız
Senin gibi
Üşüyorum.
Düştüğün yer o kadar açık seçik ki
Eğilipte baktığımda
Kendimi görüyorum...

6 yorum:

Kaptanzade 18 Kasım 2008 17:09  

Tayfaya hoş geldin kız çocuğu. Yazılarınla denizimizi şenlendirdin sağolasın sen.

beenmaya 18 Kasım 2008 17:27  

:)) ben hep burdaydım da yüzme bilmiyordum sizler gibi. şimdi yavaş yavaş açılıyorum işte boğulmadan salalım kendimizi derinlere :))

efsa 20 Kasım 2008 10:07  

"Ve kendimden bile esirgediğim cümlelerim vardı, anlamları saklı, özneleri gizli..."vardı...

:) yanındaki 1 rakamı binlerce olsun güzel mayam

beenmaya 20 Kasım 2008 11:49  

güzel kardeşim benim hepimiz için olsun hepimiz için :))

Unknown 20 Kasım 2008 23:40  

hoşgeldin beenmaya. geceme düştü dizelerin. Habersizdi sevmeler o günlerde. Belirsizdi. Gerçek yoksunuydu bilmeler. Ve kendimden bile esirgediğim cümlelerim vardı, anlamları saklı, özneleri gizli... cümleleri esirgemesek mi artık, kendimizden, başkalarından? Sevgiler.

beenmaya 21 Kasım 2008 01:29  

hoş buldum gerçekten de hoş buldum hem de sevgili gülce :)) saklamamalı, esirgememeli artık içimizi, dökmeli cümlelere ve yollamalı ait oldukları dillere sahiden de...

diplerde

*Hayatın seni savurduğu yer, senin savrulmak istediğin yer olmayabilir. Dur ve bak; "buraya nasıl geldim"

*dünya batıyor iyi tutun, güneşle tek başına bırakacak seni.(haiku)


İzleyiciler

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP