Korkmayın açık denizlerde sizi batıracak dalga yoktur. Sığ sulardır hep bir tekneyi alaşağı eden. Kaybolmaktır en kötüsü denizlerde, fenerlere güvenin. Buyrun deyin lafınızı, lafla yürüsün peynir gemileri bu kez.





SONRASI...

>> 25 Kasım 2008 Salı

Ağır bir sis çöküyor geçmişin üzerine. Gözümle görmediğim gerçekler arasından el yordamı acılar bulup büyütüyorum. Sığamadığım sorularla küçülüp daralıyor yürek. Ne zaman, bir hayalin neresi, hangi gerçeğin kaç yanlışa kurban edilmesi...Bilmediğim yerlerden yakalanıyorum yine hayata. Ve susmak sana düşüyor, umarsız, giderayak ve kaçar gibi. Sormak ve yine sormak her zaman bana...

Bir dudak büküşünde
Kıvrılıp kaldı zaman
İç çekişinde durdu
Gidişinde
Yok...

Dilimin ucunda
Paslı sevda sözcükleri
Battıkça söylediğim
Söyledikçe yalan...

Düşünüyorum da şimdi
Senden öncesi sus pus
Aklımın yollarında
Sonrası
Yoksunluk
Sonrası
Zarar ziyan...

6 yorum:

Denizlerde 25 Kasım 2008 23:06  

Şiirimsiyi çok sevdim. Gidiyorsan sor be kardeşim sen de. Neden diye laf mı yani. Yanıtından korkma.

beenmaya 25 Kasım 2008 23:59  

kim sorcak yahu. bana diyorsan ben ne soracam. giden söylesin adam gibi :))

efsa 26 Kasım 2008 09:25  

bazen gidenin kim olduğu bilinmez. kalanmıdır gidenmidir gerçekten?

Unknown 26 Kasım 2008 10:38  

Bence de söylesin. söylenmediği için acı çekiliyor. Zaten herkes konuşsa içinden geldiği gibi, dinleyen anlamaya çalışsa, kalıplaşmış yargılarımız olmasa, öfkelerimiz olmasa. konuşabilsek bunlardan arınıp, sinirlensek de diyaloğu kesmesek. nasıl olurdu merak ediyorum. ama olmaz illa birbirimzi kanatacağız. başka yolu yok.

beenmaya 26 Kasım 2008 11:45  

@efsa: gelen gidende saklıdır, giden gelende demiş elif şafak...karışık bu işler be güzleim karışık...

beenmaya 26 Kasım 2008 11:46  

@gülce: gidiyorum çünkü...demek bu kadar zor olmamalı ve de ardından peki diyebilmek. ama zorlaştırıyoruz işte giden ve kalan olmamak adına çabalıyoruz ama çabalarken kanatıyoruz birbirimizi ve sonuçta yine bir giden ve bir kalan oluyor elde avuçta...

diplerde

*Hayatın seni savurduğu yer, senin savrulmak istediğin yer olmayabilir. Dur ve bak; "buraya nasıl geldim"

*dünya batıyor iyi tutun, güneşle tek başına bırakacak seni.(haiku)


İzleyiciler

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP