Korkmayın açık denizlerde sizi batıracak dalga yoktur. Sığ sulardır hep bir tekneyi alaşağı eden. Kaybolmaktır en kötüsü denizlerde, fenerlere güvenin. Buyrun deyin lafınızı, lafla yürüsün peynir gemileri bu kez.





kaç ayrılık sürer bu zaman

>> 13 Mart 2009 Cuma


Kaç ayrılıktır sürdürdüğüm
Zaman
Yeni vermiş çiçeğini bahar…
Gittiklerimden
Gelemem diye direttim,
Direttiğime lanet okudum…
Bir yanım kal
Öte yanım git.
Kaç ayrılıktan sonra
Kalma gitlere tükürdüğüm
Nefesim,
Aklaşmış saçlarım,
Nasır rahatsızı adımlarım…

Bilmemişim;
Meğer ne çok özlemişim.

3 yorum:

Seyyah 13 Mart 2009 11:41  

araftayken tarafı düşününce kendini unutmak böyle bir şey olsa gerek..

meğer ne çok özlemişim kısmı şunu hatırlattı nedense,

aramakmış oysa sevmek
özlemekmiş oysa sevmek
bulup bulup yitirmekmiş
düşsel bir oyuncağı

takıldım mı takılıyorum böyle..

Kaptanzade 13 Mart 2009 12:35  

...
"Unutmustuk ayrılığı yok saymıştık özlemeyi
Şarkımıza dalmıştık
Mutluluk mavi çocuk oynardı bahçemizde"
...

Ne güzeldir bu dizeleri de post bıyıklı çakır bakışlı o güzel Anadolu adamının dizesi.

Sağolasınız gene okudunuz siz de bana hatırlattınız.

beenmaya 13 Mart 2009 13:10  

özlemek ya en güzel yönü bekleyişlerin
kimi zamanda böylesine gidip gidip gelişlerin...

diplerde

*Hayatın seni savurduğu yer, senin savrulmak istediğin yer olmayabilir. Dur ve bak; "buraya nasıl geldim"

*dünya batıyor iyi tutun, güneşle tek başına bırakacak seni.(haiku)


İzleyiciler

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP